Freebies : Navigation Comel (Kotak2 comel)

لسّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة | Hai hai hai, Najla buat freebies lagi!

Hai. Nampaknya bertemu lagi kita di dalam "Curi Freebies Najla!" .  Ya! Nampaknya pada minggu ini semua budak-budak ataupun lebih sesuai dipanggil murid-murid akan rasa gembira / sedih / taknakk sekolah . KERANA, minggu depan sekolah...................... "Najla jadiiii budak senior" . "Oh nooooo" .
"UPSR!" . "Ahhhhhhhhhhhhh :O"
 *Geget bantal* , *Geget selimut* , *Geget blackberry* , *Geget tablet akak*. =Lepas tu kena penampar sebab geget tablet dia= Grrrr~ (tengah jadi harimau)

Malas nak layann. lalala~ Jom lahh ambil freebies najla ni~ Ni najla buat sendiri . Baik hati kan? Please puji najla sekaliiii . :p

Ni navigation kotak2 comel tu. Macam najla punya kat bawah header tu. etc; Home-Owner-Freebies-Linkies. haaa, dah jumpa? tu lahh.

Najla just bagi dua warna je k.. Disebabkan malam ni malas sangatlahh. Cara penulisan pun dah nampak sangat maaalasssss kan? Ok, korang patut puji najla sebab malas2 pun najla buatkann. CEPAT!

PENCINTA BIRU







PENCINTA MERAH JAMBU







Ok. ni je.. lain kali najla buat. Dah ngantuk tahap kritikal nii. byee~ Wassalam..

P/S : Dah ambil comment. Dah ambil ucap apa yg patut. Dah ambil ucap Alhamdulillah. Dah ambil cakap "Terima kasih Ya Allah" . Buat jangan tak buat. jangan like je okeyy :p 

Comments