Korean Variety and drama



Assalamualaikum. :)

Okey! Saya sangat teruja sampai nak terlompat-lompat bila nak cerita pasal korean's ni~

Kpopers? Saya kpopers ke? 
Saya takde lah minat sangat korean-pop tapi kadang-kadang memang gila jugalahh. Lagi-lagi SHINee dengan f(x)! Ohh~ Electric. Electric shock! E E Electric, Electic Shock! Attention boys nan jum dareul gol
Dareun aedeuleun da mironaego charireul kapji Mam sok kipeun gose  Pa Rum Pum Pum Pum Aju eunmilhage  Pa Rum Pum Pum Pum!

Ok stop! Kalau tak, habis semua lirik saya taip -,- 
Tapi boleh dikatakan... #I'mthekpopers.# 

Dekat kereta, habis kauu semua lagu korea. Hari-hari dengar lagu Jong Kook memang best ^_^ hoho. Even ada lagu yang memeningkan kepala tapi Alhamdulillah, saya dapat ibu ayah yang memahami anak2 dan ibu ayah pun enjoy je dengar lagu-lagu tuu. :*

English Song tak minat sangat. Kalau ada pun penyanyi dia pun korea bukan orang putih XD haha. 

Sebenarnya kan, saya lebih suka KOREAN DRAMA dan VARIETY SHOW. Serius k. [Ok maknanya saya suka gelak dan akan nangis bila terasa nak nangis!] 

So, saya nak listkan!

KOREAN DRAMA!
  • My Girl
  • Boys Over Flower
  • 49 days
  • City Hunter
  • Fashion King
  • To The Beautiful You *Choi Minho berlakon dalam drama ni!!*
  • Cheongdamdong Alice
  • The Master's Sun  
Sebenarnya ada banyak lagi tapi tak ingat.  Banyak sangat -.- Saya rasa The Master's Sun yang paling unik dan ceritanya memang DAEBAK! (Y) 

Saya ni kalau tengok korean drama yang sedih, susah nak nangis! [susah sangat padahal orang sebelah dh berjurai-jurai air mata dia] Mungkin saya takde perasaan XD

Tapi kalau tiba-tiba nak nangis, memang nangislahh kannn. Tapi bila dengar lagu CLOSER-TAEYEON kan, tiba-tiba air mutiara jernih ni terkeluar. Tanpa sebab k tanpa sebab. Dahsyat sungguh. Padahal tak faham langsung apa maksud lagu tu.


VARIETY SHOW!
  • Running Man
  • Barefoot Friends
  • Star King
  • We Got Married
  • Family Outing
Oh then, RUNNING MAN YANG PALING TERBAIK! THE BEST VARIETY SHOW EVER AND EVER! 

Oh maaf, tak dapat kawal diri ni! Mesti daebak kalau RUNNING MAN setiap hari rakamannya ada kat ONEHD~ Pheww, sabar sabar! Nak jumpa Gary TT.TT Nak jumpa Haha! Nak jumpa semua ahli~

Bila RM nak datang Malaysia? :/ Ok saya tertanya-tanya. Kenapa haritu RM tak jadi dtg? :'< 
Ahhhhhhhhhhhhhh~ *nangis*

Masa saya tengah taip entri ni, bulu roma naik okeyy. Mungkin terlampau excited cerita RUNNING MAN! Seramm sejuk ni.

Lagi satu, saya akan tengok RM bila stress. tapi kalau tak stress pun tetap tengok juga, Gila tak tengok?
-_- Haa kan dah kena gila.

Ok bye, Assalamualaikumwarahmatullahiwabarukatuh~



Tq for your reading

Comments