Home Trip, maybe?

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum.
So title entry ni HOME TRIP. EHHH? Haaa ni laa saya nk cerita sikit.
What? aaaaaaahh

Tulaa. Bestnya korang pergi jalan jalan. Saya tak jalan. Kot laaa. so sila bersimpati dan bawalah saya pergi ikut korang travel sekali. Ok nak buat muka comel tak pandai. JANGAN GELAK!

So seharian duduk terperap di rumah agak menderita. Ehhh takdelah tipu je..Hummm sejujurnya best juga.
Cuma kalau kebosanan itu melanda dengan begitu drastik dan sangat dahsyat, ia boleh membawa telinga anda berdarah kerana terpaksa mendengar segala celoteh dan rungutan saya. Termasuk juga bebelan dan jeritan mengalahkan ride rollercoaster Cylon di Universal Studios. Yayaaya~

So supaya perkara nahas itu tidak terjadi, saya mempunyai aktivi-aktiviti tersendiri yang MUNGKIN AKAN DIULANGI SEBANYAK MANA YANG BOLEH SEKIRANYA BEG BAJU SAYA MASIH LAGI TIDAK MINTA DIISI UNTUK MENJELAJAH SATU DUNIA. SEKIAN, KHAMSAMNIDA. erkkkk. Hahahah
Nak bagitahu hari tu ayah and ibu pergi trip rombongan ke Thailand. Ohh tahu tahu laa kan tempat tu macam mana so saya tak boleh nak ikut. Dan kalau ditanya lagi sekali pun saya tak nak ikut. Sebab saya berdegil taknak duduk rumah sesiapa, kami boleh duduk di rumah berdua! BERDUA! TANPA ORANG DEWASA haha daebak! Terperap di rumah selama 5 hari. Masak tu.. haha lawak XD Tapi sedap. Tak percaya? *angkat kening*


Main game. Figure Skating dan Snappy Dragons. My favourite games selain Subway Surf. 


Main dengan POU. Tapi kalau tengah bosan. Hee sorry ya pou


Saya suka edit gambar. Sama ada tengah bosan ataupun tak bosan, fokus utamanya adalah mencantikkan dan menconteng gambar abang. Hahaha sorry abang :P


Kalau tak tengok Running Man...
Rasa macam nak mati. wooopss.

Sama juga. Kalau tak tengok...

Boleh GILA. Yayayaya~


Reading. Lepasni nak beli buku english language lagilah. ^_^ Boleh improve kan lagi bahasa inggeris. 

PART TIME WORKING HARD BLABLABLA.
Benda ni kalau hilang....
Saya boleh menangis sepanjang malam dan akan cari sampai bila-bila. Ya Allah, harap sangat tak hilang sampai dah masuk u pun. Insya-Allah, saya jaga pendrive ni baik-baik.

MAKAN.
MAKAN.
MAKAN.
MAKAN.
MAKAN.
MAKAN.
MAKAN.
MAKAN.

Ehh orang lain pun makan juga. saya pun sama. Tapi kadang-kadang dalam sehari tu tak sentuh nasi. Hilang selera. IDK. maybe. Tapi majoritinya, setiap waktu saya makan. ok dah stop sini jangan banyak tanya nanti ... Awak pernah makan kasut Bata saya tak? 


SHOPPING? Ya ya lagi lagi ONLINE.
Hehehe.
Yes. During my holiday, everyday, every time, every seconds. EVERY ok.
Siapalahh suruh follow ig yang jual macam macam tu smpai mata saya nak terbeliak dan kemungkinan kalau ibu tak benarkan...
Saya boleh terguling-guling. Meraung.
Hummm dalam mimpi.

Teringin nak pergi butik Cala Qisya. Ohh tapi tu berangan. I THINK. Semua baju cantik cantik belaka tu terlalu labuh dan mungkin saya akan tenggelam di dalamnya dan kalau terbeli, terpaksa pakai heels dan akak saya akan ketawa jahat sebab dia akhirnya dapat baju tu sebab dia boleh pakai. Ahhhh. Teeettt.

Insya-Allah, satu hari nanti akhirnya saya memakai yg menutup semua. Insya-Allah nanti kalau dah beli Wide Shawl kat Arouh Style ataupun seangkatannya nanti dah pandai pakai. :) Insya-Allah nanti nak beli socks yang comel comel! Insya-Allah nanti nak beli handsock yang cantik-cantik~ Ohh


-__-
Macam laa awak tak pernah tidur.
Aktiviti ini adalah WAJIB okey di rumah.


AKHIR SEKALI...

MENCONTENG.
KEGEMARAN.
SIAPA DAH BACA TOLONGLAH TOLONGLAH BAWA SAYA KELUAR! nanti tak pasal-pasal nyanyi lagu BAWA AKU PERGI zizan ft kaka pula..

FAHAM lah ye orang tak jalan memang camni :P Ahh takpa nanti pujuk ibu. Kbye.

Terima kasih kerana sudi membaca segala luahan hati ini. Lain kali singgah lagi. Buat macam rumah sendiri. Tapi itu tak bermakna anda boleh menjadi copycats ataupun buka page source dan juga menceroboh. Sekian, khamsamnida again.

Ahhhhhh comelnyaa :D *Mata bersinar*
Tq Khamsamnida Xie Xie Arigatou. Bye!

Comments